توکن Litentry، پتانسیل و آموزش نحوه دریافت آن در صرافی

سلام خدمت اعضای باشگاه اینوستار، علیی هستم عضو باشگاه اینوستار و پس از معرفی رمز ارز پوپولوس، اینبار با معرفی رمز ارز جدید و توکن litentry در دنیای کریپتوکارنسی در خدمت شما هستم.

مقدمه

شناسایی و تحلیل پروژه های جدید و آماده برای ورود به صنعت بلاکچین، و سرمایه گذاری بر روی رمزارز آنها، یکی از روش های متداول سرمایه گذاری پر ریسک در بازار کریپتو کارنسی هاست.

ICO ها اولین مدل عرضه اولیه در بازار رمزارزها بودند و اتریوم بنیانگذار این سبک از جذب سرمایه برای پروژه های بلاکچینی بود. با رشد این صنعت و ارائه ایده های جدید، در سال های اخیر شاهد تغییر و تحولات بسیاری در جذب سرمایه برای پروژه های نوپا بوده ایم که تا حدودی معایب مدل های قبلی را رفع کرده اند. روش هایی مثل ایردراپ، IPO، IEO، IDO و …. روش هایی هستند که پروژه های بلاکچینی برای شروع کار سراغ یکی از آنها می روند و وارد بازار می شوند.

از میان پروژه هایی که کار خود را در این صنعت شروع می کنند، تعداد زیادی شکست خواهند خورد و تنها تعداد محدودی از پروژه ها دوام خواهند آورد و در آینده از آنها خواهیم شنید. با وجود این تعداد پروژه شکست خورده، شاید یکی از بهترین راه های انتخاب رمز ارزهای نوپا برای سرمایه گذاری اعتماد کردن به تیم های حرفه ای فعال در این بازار باشد.

 

برای مشاهده متن کامل این گزارش لازم است عضو ویژه اینوستار باشید.

1 دیدگاه برای “توکن Litentry، پتانسیل و آموزش نحوه دریافت آن در صرافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *